reklama

Pohľad z okna

Snáď nikomu nevadím, keď si z okienočka môjho hľadím. Obláčiky, obloha, hľadím zdola dohora.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Kvapky dažďa, čo padajú z neba,
slnečné lúče, čo svietia na mňa i teba,
spojili sa do dúhy,
skrášlili môj obrázok oblohy.

Sledujem tie náhle zmeny,
počasie sa stále mení,
raz sa na mňa mračí búrka,
inokedy na mňa Slnko žmurká.

Teplo, čo rozveseľuje mnohé duše,
dážď, čo tvorí kaluže,
oblaky, čo sponad vŕšky,
hľadia na mňa pekne z výšky,
obláčky, v nich hrom už praská,
letia priamo do Maďarska,
nechajú ma tu tak samú,
ja však hľadím už k severu,
možno prídu mráčky iné,
šedo-modro-bledosivé.

Dana Ingeliová

Dana Ingeliová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som veselá račkujúca osôbka. Navštevujem 3.B bilingválneho Evanjelického lýcea. Mám doma brata a škrečka. Chodím na japonské bojové umenie kobudo, v škole na latinský a dramatický krúžok. Zoznam autorových rubrík:  Poetry of a pesimistBásničkyKaždodenné všeličo

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu