reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dana Ingeliová

Dana Ingeliová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som veselá račkujúca osôbka. Navštevujem 3.B bilingválneho Evanjelického lýcea. Mám doma brata a škrečka. Chodím na japonské bojové umenie kobudo, v škole na latinský a dramatický krúžok. Zoznam autorových rubrík:  Poetry of a pesimistBásničkyKaždodenné všeličo

reklama

Každodenné všeličo

Cintorín domácich zvieratiek

Dana Ingeliová

Cintorín domácich zvieratiek

Bol tu a už tu nieje. Nebol prvý ani posledný...Vedela som, že to skôr, či neskôr musí prísť. Bolo ich už mnoho, niektorí na dlhšie, niektorí na kratšie. Dalo by sa čakať, že si zvyknem. Že už nepreroním ani slzu. Že ma už v srdiečku nepichne pri spomienke na neho. Už je to niekoľko dní, no ja sa stále nedokážem ubrániť pocitu viny, keď v kúte izby zazriem prázdne miesto, kde ešte nedávno pokojne spal. Už dlho bojoval s chorobou. Čo som vlastne čakala? Že tu bude naveky?

  • 8. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 880x
  • 5
Ach, ten študentský život!

Dana Ingeliová

Ach, ten študentský život!

Názorný príklad toho, čo môže osoba s mínusovými biorytmi po 15-minútovom sústavnom obhrýzaní pera a namáhania si mozgových závitov, vyprodukovať ako školskú písomnú prácu, na tému "Ach, ten študentský život!".  Zároveň by sa tototuk dalo považovať za môj historicky prvý pokus o fejtón.... :o)

  • 10. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 727x
  • 9
Susedia

Dana Ingeliová

Susedia

Povie vm jednu vec - naozaj, ale naozaj nemm rada skupinu Eln (Uznvam,som nrodn vyvrheľ). Ete menej rada mm vak susedky, čo bvaj pod nami, teda v byte čslo 84. Pre každho v dome s ako soľ v rane, nikto z nich vak netrp ako ja. Nielenže som dieťa,do ktorho si každ mže kopnť, ale ani nemm rada Eln.

  • 21. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 843x
  • 11
Staroba

Dana Ingeliová

Staroba

Kratunk bsnička, adresovan hlavne kamoke Helene Fbryovej, ktor už za devť dn oslvi svoje 16.narodeniny a považuje sa za star.

  • 16. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 657x
  • 4
Autobus

Dana Ingeliová

Autobus

Sedm si v autobuse. Je to tak plechov katuľa s kolesami a zdemolovanmi sedadlami, na ktor si poprpade mžete aj sadnť, teda pokiaľ vs nejak postaria osoba lskavo nepredbehne alebo nevyženie.

  • 16. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 710x
  • 0
reklama
Jedlo pre dušu

Dana Ingeliová

Jedlo pre dušu

Už vye dvoch rokov som prsna vegetarinka. Napriek tomu, že toto je už iroko-ďaleko znma skutočnosť, ľudia vkol do mňa stle hstia niečo o tom, že zvierat maj slžiť ľuďom, že som na hlavu, a že veď aj mačka mus zabiť my aby sa nastila.

  • 15. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 703x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu